Zwroty i reklamacje


W celu zwrotu lub reklamacji towaru, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji/zwrotu - formularz odstapienia
Wypełnij formularz zwrotu i prześlij na adres mailowy sklep@dromka.pl jego skan/zdjęcie. Wydrukowany i wypełniony formularz dołącz go do przesyłki.

2.Odesłanie produktu
Odsyłając prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dokumentem zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

KALA
59-220 Legnica, ul. Hangarowa 13D
z dopiskiem REKLAMACJA DROMKA

Ponieważ dromka.pl jest autoryzowanym dystrybutorem produktów firmy KALA i w swoim asortymencie posiada tylko i wyłącznie produkty firmy KALA, zarówno reklamacje jak i zwroty przesyłane są bezpośrednio do magazynu producenta. Nie ma to żadnego negatywnego wpływu na szybkość i jakość zarówno zwrotów jak ireklamacji.

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria i gratisy oraz dokument zakupu.

____________________________________________________

 

Zwrot towaru - formularz
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 

KALA
59-220 Legnica, ul. Hangarowa 13D
z dopiskiem ZWROT DROMKA

Ponieważ dromka.pl jest autoryzowanym dystrybutorem produktów firmy KALA i w swoim asortymencie posiada tylko i wyłącznie produkty firmy KALA, zarówno reklamacje jak i zwroty przesyłane są bezpośrednio do magazynu producenta. Nie ma to żadnego negatywnego wpływu na szybkość i jakość zarówno zwrotów jak i reklamacji.

 

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria i gratisy oraz dokument zakupu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl