Regulamin

Regulamin sklepu internetowego dromka.pl

Dokonanie zakupu jest równoznaczne ze zrozumieniem i zaakceptowaniem wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.

 

 

WSTEP

Sklep internetowy dromka.pl, działający pod adresem dromka.pl , prowadzi Firma KALA Sp. z o.o., ul. Hangarowa 13D, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, nip:8992867604, regon: 384225827

tel. kontaktowy: 531531211609211231

Firma jest wpisana do KRS: Sąd Rejonowy dla  Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, IX wydział gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, numer KRS 0000801414

 

 

Słowniczek:

Regulamin - niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży Towarów i Usług oraz jej przedmiot, a także zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez firmę

Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://www.dromka.pl , sprzedający produkty i usługi znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu;

Towar – produkt prezentowany jako przeznaczony do sprzedaży w Sklepie Internetowym dromka.pl.

Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep wykona zamówienie towaru i usługi oraz przygotuje i przekaże do wysłania wybraną przez Klienta formą dostawy;

Klient - osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej lub uprawniony przedstawiciel osoby prawnej dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta;

Konto Klienta - zbiór danych podawanych przez Klienta przy rejestracji konta służące min. do realizacji złożonych zamówień, śledzenia historii złożonych zamówień, śledzenia historii złożonych reklamacji lub odstąpień od umowy;

Reklamacja – tryb postępowania w sytuacji wystąpienia wady fizycznej lub prawnej Towaru;

Umowa zawierana na odległość – umowa zawarta bez jednoczesnej obecności stron, w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, z wyłącznym wykorzystaniem co najmniej jednego środka porozumiewania się na odległość – dokonanie zakupu w Sklepie;

Rękojmia – tryb (podstawa prawna) dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną zakupionego Towaru; czas obowiązywania rękojmi to 2 lata.

Świadczenie umowne – świadczenie określone w umowie, do którego wykonania zobowiązana jest każda ze stron umowy tj.: Sprzedawca zobowiązany jest do sprzedaży Towaru. Świadczeniem zaś Klienta jest zapłata określonej w umowie ceny za świadczenie – sprzedaż Towaru wykonana przez Sprzedawcę

Przelew bankowy - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie;

Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem dostępnych w sklepie systemów płatności on- Line;

Wada istotna – przesłanka umożliwiająca złożenie przez Klienta żądania odstąpienia od umowy w ramach Reklamacji z tytułu Rękojmi.

Wada fizyczna Towaru – to niezgodność Towaru z umową sprzedaży, gdy Towar:
- nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
- nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował przy zawarciu umowy sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
Nie jest Wadą fizyczną ubytek czy też uszkodzenie Towaru, o którym Klient został poinformowany przed dokonaniem jego zakupu.

 

 

  1. INFORMACJE OGÓLNE

Ceny towarów w sklepie internetowym dromka.pl zawierają podatek VAT.

Warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia ze strony sklepu jest założenie Konta Klienta.

Zamówienie złożone przez klienta przez stronę http://dromka.pl łącznie z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.

Do każdego zakupu dołączony jest dowód zakupu, wysyłany w formie elektronicznej na wskazany przez kupującego adres e-mailowy.

Klient lub użytkownik sklepu dromka.pl może skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@dromka.pl lub pod numerem telefonu: 531531211609211231, koszt połączenia wg. stawek operatora.

 

 

  1. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Założenie, rejestracja i korzystanie z konta w sklepie jest bezpłatne i nie ma ograniczeń czasowych.

Przy zakładaniu konta należy ustalić nazwę użytkownika oraz hasło, za pomocą których użytkownik będzie logował się na swoje konto.

Zakładający konto jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych i do zapewnienia prawdziwości tych danych, zobowiązany jest także do nie udostępniania danych potrzebnych do logowania się osobą nieuprawnionym.

Użytkownik ma możliwość w każdej chwili usunąć swoje konto, co będzie skutkowało usunięciem danych użytkownika. Dane klienta zawarte w księgach podatkowych sprzedawcy oraz związane z nimi dokumenty zostaną przechowane do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych, zgodnie z ordynacją podatkową.

 

Klient poprzez wybór zamawianych towarów, oznaczenia sposobu dostawy, adresu dostawy i wyboru sposobu płatności składa zamówienie. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu oraz potwierdzenie możliwości realizacji zamówienia.

Złożone zamówienia będą realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 13.00, w soboty, w niedzielę oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Przed realizacją mogą być potwierdzane telefonicznie lub mailowo przez obsługę sklepu.

Złożenie zamówienia wymaga podania danych osobowych - zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych".

Twoje dane osobowe, w celu zrealizowania umowy, są przetwarzane na nasze zlecenie przez firmy kurierskie, które zobowiązane są do przestrzegania postanowień zawartych w artykule 28 RODO.

 Jako podstawa prawna przetwarzania danych służy artykuł 6 ustęp 1 lit. f RODO.

Jesteśmy administratorem Państwa danych, dla czynności przetwarzania danych z wykorzystaniem plików cookies.

 

 

  1. CENY I KOSZTY DOSTAWY

Zakupy od 150 zł (przedpłata) - PRZESYŁKA GRATIS

Zakupy od 150 zł (pobranie) - PRZESYŁKA GRATIS

Przesyłka kurierska firmą DPD (paczka do 30 kg) 20 zł – dostawa z dnia na dzień. Maksymalnie do 2 dni roboczych.

Kurier Inpost 12,90 zł – dostawa 2-3 dni

Kurier Inpost pobranie 17,09 zł- dostawa 2-3 dni robocze

Paczkomaty Inpost 10,90 zł - dostawa 2-3 dni robocze

 

Na życzenie Kupującego możliwa jest dostawa w inny od wymienionych sposób - w takim wypadku każdorazowo należy przed złożeniem zamówienia skontaktować się z obsługą sklepu w celu ustalenia sposobu i kosztu dostawy,

pod adresem: sklep@dromka.pl

 

 

  1. SPOSOBY PŁATNOŚCI

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami oraz kartami płatniczymi jest PayPro S.A.

W sklepie internetowym dromka.pl za dokonane zakupy można zapłacić w następujący sposób:

Przelew bankowy - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe lub stacjonarne lub na poczcie na numer podany na stronie internetowej.

Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemu PayPal lub innych dostępnych w sklepie systemów płatności on- Line;

Karty płatnicze:

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

 

 

  1. SPOSÓB i TERMIN DOSTAWY

W przypadku płatności przelewem sklep internetowy dromka.pl rozpoczyna realizację zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od daty wpływu na konto należności za zamówienie. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji to 2 dni robocze.

W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie obsługa sklepu internetowego dromka.pl niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o najszybszym możliwym terminie dostawy, a w przypadku wyczerpania zapasów o braku możliwości realizacji zamówienia.

 

 

  1. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA, ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz przepisy ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest przekazanie do Firmy KALA Sp. z o.o. w formie pisemnej oświadczenia o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru oraz odesłanie towaru w stanie nienaruszonym, bez śladów używania, kompletnego, z oryginalnymi metkami oraz dołączonym dowodem zakupu  Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa zwracający.

Wszelkie zwroty wysyłane na koszt Firmy KALA Sp. z o.o. lub za pobraniem nie są przyjmowane.

Zwrot wartości towaru zostanie dokonany na konto wskazane w formularzu zwrotu w terminie do 7 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu przez obsługę sklepu. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki.

W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej zwrot na rachunek karty użytej do płatności. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

  1. WARUNKI REKLAMACJI :

Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.

Na wszystkie reklamowane produkty z tytułu niezgodności towaru z umową zakupione w naszym sklepie przyznawana jest 12 miesięczna odpowiedzialność sprzedawcy.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, który jest przesyłany na każde wezwanie Klienta.

Reklamowany z tytułu niezgodności towaru z umową oraz z tytułu gwarancji produkt wraz z dowodem zakupu oraz zgłoszeniem reklamacyjnym należy dostarczyć do magazynu Firmy KALA Sp. z o.o. z siedzibą w 59-220 Legnica przy ul. Hangarowa 13D z dopiskiem "ZWROT DROMKA"

Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru wraz z formularzem reklamacji.

Reklamacji nie podlegają produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne.

W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać: w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy, jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w niezwłocznym czasie towar zostanie wymieniony na nowy, lub zwrotu ceny zakupu po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji w terminie 7 dni.

W przypadku reklamacji związanych z uszkodzeniami przesyłki, które powstały podczas transportu, rozpatrywane będą wyłącznie reklamacje potwierdzone protokołem szkody potwierdzonym przez przewoźnika przesyłki.

 

 

  1. POLITYKA PRYWATNOŚCI

Poprzez zarejestrowanie, zamówienie lub zalogowanie się Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym. Przekazanie danych następuje na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Dane osobowe i dane adresowe podawane podczas procesu rejestracji przechowywane są w bazie danych sklepu dromka.pl i będą przetwarzane i wykorzystywane jedynie w celu realizacji zamówień i utrzymania kontaktu z klientami.

Strona internetowa Sklepu wykorzystuje dla sprawniejszego działania pliki cookie (tzw. ciasteczka).

W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
Pliki : cookie sesji, cookie preferencji i ustawień, cookie reklamy, cookie analityki.

Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych Klient sklepu dromka.pl ma prawo do wglądu i modyfikacji danych osobowych znajdujących się w bazie danych sklepu, poprzez formularz dostępny po zalogowaniu w opcjach konta użytkownika.

 

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sklep dromka.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania do oferty nowych towarów a także do wycofania poszczególnych towarów ze sprzedaży bez podania przyczyny, jak również do czasowego zamknięcia sklepu.

Sklep dromka.pl zastrzega sobie prawo przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian.

Sklep dromka.pl nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło klienta.

Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją transakcji w sklepie internetowym strony rozstrzygać będą poprzez porozumienie stron. Spory dotyczące wykonania umowy sprzedaży, które nie zostaną rozwiązane polubownie, rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby KALA Sp. z o.o..

We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz przepisy ustawy z dnia z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
W przypadku powstania sporów na gruncie zawartych umów Strony będą dążyły do ich rozwiązania polubownie. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedającym, a Klientem będącym Konsumentem zostaje poddane do rozstrzygnięcia sądom powszechnym właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

 

Regulamin obowiązuje od dnia 01 stycznia 2020 roku.

Właściciel sklepu internetowego dromka.pl zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym regulaminie bez konieczności powiadamiania użytkowników. Odwiedzający sklep dromka.pl użytkownik akceptuje aktualne postanowienia Regulaminu, ale powinien zatem co jakiś czas sprawdzać Regulamin

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl